måndag 15 februari 2010

Mat tack!

Man märker att jag är sjuk när jag legat hemma hela dagen och det enda jag fått i mig är en smörgås. Annars om man går hemma en hel dag så länsar man ju skåpen.
Har även idag velat baka chokladbollar (som är allt annat än jobbigt att baka) men jag har faktiskt inte orkat idag heller.
Ringde nu Tove och frågade om hon ville äta McDonalds med mig för det är något jag är sjukt sugen på (och jag orkar som sagt var inte laga mat) men hon skulle va med Jenny. Så jag kommer nog kanske få i mig en smörgås till middag bara, jag är verkligen skit hungrig nu men jag orkar inte riktigt just nu. Tur att jag har goda pålägg hemma :D

Imorgon slipper jag iaf vara ensam då jag ska vara hundvakt till Toves lilla Sibel. Vi ska kolla på film och baka chokladbollar är min plan.

Sen måste jag fan va frisk! Hatar att va sjuk. Sååå jävla trist. Och jag är hungrig!

Åh jag är så jävla sugen på McDonalds, vilket iofs är skumt då jag faktiskt inte tycker om McDonalds egentligen!! Kan nån snälla komma med McDonalds? Jag vill ha Chicken McNuggets o co med sötsur sås, jordgubbs milkshake och sen en vanlig hamburgare! Nån som vill va snäll mot stackars sjuka mig?

1 kommentar:

jill sa...

ååååh sukta lagom!! här finns de inge mcdonalds!! :(