onsdag 3 februari 2010

Men asså för i hela jävla helvetet!

Nu måste det snart sluta snöa. Jag är något så fruktansvärt jävla trött på denna jävla snö, denna jävla kyla, denna jävla vinter.
Jag vill ha torr mark, värme och vår!!!

Höll på att snöa in idag när jag gick till tåget. OCH DENNA JÄVLA BLÅST!

Ja jag är fan bitter.
Fick springa till gymmet som vanligt i snöovädret och det är INTE KUL! Bara att springa i denna snömoj är ju träning men jäääävligt trist och kall sådan.

ÅÅÅH jag vill att jag och Jessica ska kunna gå på våra underbara kvällspromenader utan att få köldskador!

Usch blä tvi på snön!

Jaaaa jag vet att ALLA är trötta på snön men jag är helt hundra procent säker på att jag är MER trött än alla andra. JOHO! Sådeså!

Ne nu ska jag göra mig en kopp te innan Andra Avenyn börjar.

Jävla kyla... *Mummel mummel*

2 kommentarer:

jill sa...

Jag är inte trött på snön :) är jag den enda då? :P
Varför är M arg på dig? Btw skaffa skype! Puss!

Anncharlotte sa...

Snön suger. Och Jillan vi får ta den historien på msn nån dag, vill inte skriva om det här. Han är en tönt iaf..