måndag 15 februari 2010

Jag är fortfarande sjuuuhuuuuk!

Igårkväll kom mamma två påsar mat som hon och pappa handlat åt mig. Kan mina föräldrar bli bättre? Dom är bäst!
Hatar att va sjuk. Gnällig som fan blir jag. Ringde både mamma och pappa igår på dagen för att gnälla.
Det finns två tillfällen som jag är riktigt grinig och gnäller, det är när jag är sjuk och när jag är bakis. Så det kanske är bra att jag bor själv när jag är sjuk så får jag gnälla för mig själv.
Natten har iaf inte vart rolig. Först vart det jääätte varmt och jag började svettas så jag slängde av mig ena täcket och duntofflorna. Efter ett tag blev det jääätte kallt istället så jag drog på mig en varm tröja, mjukisbyxor, duntofflorna och la på mig täcke nummer två igen. För att efter ett tag få dra av mig detta igen då jag vaknade av att jag svettades igen. Och så höll min natt på.
Usch allt annat än så jag vill ha mina nätter.

Nej nu ska jag äta frukost och sen ska jag kolla på nån av filmerna jag fick med mig av Jenny hem i fredags tror jag.

Åh jag vill bara till jobbet och leka med barnen. Kommer snart att börja klättra på väggarna av uttråkning här hemma!

LÅT MIG BLI FRISK! NU! JALLA!

Inga kommentarer: