söndag 1 november 2009

Nu är det söndag och mitt huvud tar livet av mig...

Jaha så va Fabben festen avklarad.
Förfesten hos Carro va kanon, jag blidde lite full som alltid. Ganska mkt faktiskt, som alltid.
Vi spelade Våghals och snackade massa skit och sjöng singstar.

Runt elva tog vi oss ner till Fab. Där var massa massa människor. Och jag började såklart som alltid med att lyckas lämna alla mina vänner för att mingla runt med allt och alla. Översocial de e jag de, lyckades få in en del dans igår också.

Jag hade kul, Carro, Maria och Jossan hade tråkigt och drog. Men vi andra stannade natten ut.


Kallabalik vid jackuthämtningen. Men jag lyckades flirta till mig en kille som fick hämta ut min jacka så jag slapp stå i den där hemska kön där alla puttade på varandra.


Jag har haft roligare på Fabben, men jag hade inte tråkigt.


Idag ska jag till mormor på söndagsmiddag. Underbart, finns de nått bättre att sysselsätta sig med en söndag?


Lite bilder från igår..












1 kommentar:

Maria Flinck sa...

Hoho, ja hade faktiskt migrän! :(