onsdag 18 november 2009

Jag gissar på träningsvärk imorgon..

Har precis kommit hem från ytterligare ett pass AfroPowerDance, denna gång var det en ny instruktör och då även heeelt nya rörelser.
Förra gången kändes de i ryggen och träningsvärken dagen efter var i heeela ryggen, men nu kändes de i benen och jag kan nog inte ens gissa vilken galen träningsvärk jag kommer ha i mina lår imorgon.. Hoppas på att kunna gå.
Men de va riktigt jävla kul även denna gång. Och tiden gick läskigt snabbt idag.
Kan fortfarande starkt rekomendera Afrikansk dans.

Nu ska jag gå och duscha och sen ska jag äta en smörgås och idag står faktiskt inte Greys som prioritering 1 på TV:n då det ryktas om att idag är dagen då Patrik Fromell ska vara med i Dagens Man på TV4+ och det vill man ju inte missa. Men jag kommer såklart hoppa mellan det och Greys.

1 kommentar:

Syster C sa...

Duktig du är som tränar.
Vad kul det var att se Patrik. En liten glimt av en viss D fick man också... ;-) Tommi syntes ju typ hela tiden. Skojsigt!