söndag 8 november 2009

Snart är även denna helg över..

Att bestämma att man ska ha en lugn helg är ju bara dumt, denna helg har vart allt annat än lugn..
Även igår så lyckades jag.
Jag, Tove och Jenny skulle ha vinkväll.. slutade med att mitt vin tog slut väldigt snabbt..? Hur gick detta till? Jo Anncharlotte hetsdrack sitt vin, varken Tove eller Jenny var så taggad som jag.
Efter ett tag så bestämde jag mig för att låta dom slippa fulla jag så jag gick upp mot Sigma och mötte upp Jessica och co på Sigmapuben. Där dracks det, och jag fick i mig mer dricka. Det var riktigt kul att hänga med Jessica, saknar henne så jävla mkt då vi inte ses så ofta längre..
När Sigma stängde klockan ett så gick vi hem till Jessica och Emil. Grabbarna spelade dart och jessica höll på med musiken, och jag, jag stod typ och dansade för mig själv.. dimma? JA!

Jag och Jessica lyckades tömma en vinflaska.
Helt plötsligt ringer de på dörren.. det var störningsjouren.. Shit vad vi är unga Jessica! Haha!
Vi insåg då att klockan var eftet tre, så då var det snart dax att gå hem.
Men jag hade riktigt kul!



Vaknade väldigt bakis imorse, huvudvärken var riktigt hemsk. Värktablett för att sen somna om ett tag. Vaknade sen med ett ryck! Jag skulle ju hem till syster.
Vi skulle laga middag till pappsen då det är farsdag.
Skyndade mig dit.

Vi bjöd pappa på trerätters. Skönt att bara umgås med familjen och ta de lugnt när det är söndag.
Nu sitter jag hemma i soffan och har en tvätt i maskinen. Bakisheten är borta men segheten är kvar så ikväll ska jag försöka komma i säng tidigt så jag är pigg på jobbet imorgon.. Ny vecka..

Inga kommentarer: