torsdag 19 november 2009

FredagsTorsdag...

Då jag är ledig imorgon så känns denna torsdag som en fredag... Nästan iaf.
Är så satans trött så att jag är ledig imorgon sitter som en smäck kan jag ju säga.
Idag efter jobbet åkte jag hem till min otrooooligt kalla lägenhet den är kall som ett kylrum. Satt i soffan kollade lite data och lite TV tills Linda ringde och ryckte upp mig ur soffan, vilket var väl ganska tur för jag var halvt påväg att somna. Vi åkte och käkade middag på Schneiders, kycklingsallad med currysås, sjuuukt gott.
Sen hängde jag med henne till Ica Maxi i Märsta för hon skulle köpa en kam, nee de kan man inte köpa nånstans närmare. :P
Sen vart det hem till kylrummet och kolla på Mammas pojkar, asså varför dricker dom Rosévin heeela jävla tiden det är ju så äckligt? Heja Victoria!
Nu har jag precis kommit ur ett nästan kokande varmt bad så nu håller jag mig kanske varm en liten stund.

Imorgon är det då ledig fredag, ska åka till Märsta och hälsa på min Carro som jag har där. Är så dålig på att åka dit men jag tycker verkligen inte om Märsta, om det inte vore för Carro så skulle jag nog aldrig åka dit. Eller nu ljuger jag jag hamnar ju på KC en gång om halvåret ungefär.
Ska bli mysigt att bara hänga med Carro imorgon iaf. Åååh jag längtar tills Mars då bebisen kommer.

På lördag ska jag och min andra Carro supa. Niklas och Lorr var tydligen på oxå. Fullast vinner! Moget? Nej! Kul? JA!
Nån mer som är sugen på att fylla till ordentligt? Joina om ni vill.. Men inga nykteristkorkar! Fjortisalkohlist är vårt enda krav!

Söndag först fika hos Farmor som har fyllt år, sen mot Kista för att titta på nya filmen Twilight New Moon. Åh vad jag läääängtar!

Känns som att de kan bli en toppenhelg faktiskt.

Nån som kan hjälpa mig klippa min lugg by the way? Den har blivit lång nuuu...

Inga kommentarer: