torsdag 26 november 2009

Tomtenatta sög..

Kom precis hem från Tomtenatta. Det sög, kom hem utan påsar.
Dom hade inte såna erbjudanden som dom brukar ha. Som tur var hade jag trevligt sällskap med Carro, Pernilla, Maria och Sara.
Och tack till Piffi som klippte min lugg idag.
Imorgon är det äntligen fredag. Har dock inte en enda plan för helgen. Blandade känslor över det. Känns ganska skönt vill ta det rätt lugnt men samtidigt ganska trist de e ju så långt innan det blir helg igen så man borde ju egentligen passa på att göra nått kul.
Snart är äntligen november över har vart den längsta månaden ever. Hatar November. Och när november är över så ska mitt depp oxå va över är tanken.
Tror att hela mitt liv blir bättre när november är över. Haha vad tror ni om det?

Och D har skaffat flickvän.. whats up with that?

Imorgon är det jobb så nu är det dax för mig att sova!

God natt (nästan) alla!

Inga kommentarer: