söndag 15 november 2009

Jag vill festa.

Så sjukt jävla partysugen. Det är söndag, klockan är snart halv elva och jag är sjukt partysugen!
Ganska jobbigt då de är lååångt kvar tills de e helg och man får festa.
Kollar på Heartbreak Hotel och dom verkar ha så jävla skoj. Helena Bergström är så kul.
Så jag vill festa NU NU NU!
Så jag ringde Carro och hon var lika partysugen som jag. Haha de är underbart. SÅ vi började planera kommande helger. Tillslut var vi tvugna att lugna ner oss och bestämde bara att nästa helg ska vi festa, fredag lr lördag är inte bestämt men vi SKA nån av dagarna festa loss.
Och den som känner som oss.. asså att dricka och ha sjuuukt kul och skratta en massa är mer än välkommen att joina MEN då måste man va lika sugen som oss... Hahaha!
Förlåt men jag var tvungen att skriva av mig om mitt helt sjuka partysug!
Nu måste jag sova, imorgon är det hard work work.
Hoppas veckan går i racerspeed så de e helg snart!

Inga kommentarer: