måndag 30 november 2009

Åh snart är måndagen över.

Vad är bättre än när man känner att måndagen snart är över? Efter måndagen så glider veckan bara på.
Imorgon slutar jag tidigt och då ska jag hämta Sibel och sen på kvällen blir det Avskedsmiddag hos Jillan.

Igår var det Tjejmingel på Fabben. Jag vart spådd av en spådam, det var verkligen intressant för jag har aldrig blivit spådd förut. Och det stämde värsta bra. Hon sa tex att jag måste gå igenom en förändring, och jag känner oxå att det är dax. Dax att sluta festa som en tok. Sluta vara en partyprinsessa. Även partyprinsessor blir gamla och dör. Tyvärr. Men jag orkar inte med ångesten jag får dagen efter.
Självklart menar jag inte att jag aldrig mer ska festa, för vem skulle jag va då? Men jag ska inte festa varje helg och när jag väl festar så ska jag inte vara sådär super duper kastrull full.
Jag blir ju alldeles för retard på fyllan.
Jag måste erkänna att det känns ganska skönt att ha bestämt sig. Sen får vi ju se hur det går med detta, men men... Huvudsaken är väl att man försöker?
Fest på lördag då blir det spännande att se hur mina planer funkar. Klarar jag av att dricka alkohol med måtta? Kan jag sätta en gräns? Kan jag känna när det räcker?
Men nu är jag härmed öppen för förslag som bio, filmkvällar, middagar och såna saker på helgerna. Just bring it on..
Sen så vet jag fler förändringar som ska sättas igång med, tex träningen. Men heeey en sak i taget.

Nej nu ska jag snart gå och ta ett bad och ikväll blir det att sova tidigt då jag börjar tidigt imorgon. Måste ju va pigg.

Och vill ni veta nått som är sjukt? Jag är sugen på att tatuera mig igen. Håll i mig. Det är inte dax än.
Fast jag vet inte riktigt vad jag vill göra så än på ett tag blir det inte.
Nästa tatuering ska ju vara den jag ska göra med mina två bästa systrar, och det kommer ta bra jävla lång tid då dom inte kan komma på vad vi ska göra.

Inga kommentarer: