torsdag 5 november 2009

Lillördags middag!

Igår så åkte jag Carro, Tove och Jenny till Ica och handlade mat. Det vart superduper god mat, fyllda lövbiffar, klyftpotatis och b-sås. Men de va ju faktiskt lill-lördag.
Först satt vi pratade allmänt om allt men sen började diskutionerna, och vilka diskutioner sen.. De vart snack om hur vi varit, hur vi har blivit och hur vi är på väg att bli. Helt plötsligt tittar jag på klockan.. TOLV!!!??? Hur fan kunde klockan slå tolv?? Vart att skynda med att plocka bort efter middagen och skynda hem.
Sov fem timmar i natt så jag har varit ganska trött på jobbet idag. Fast dagen gick snabbt. Skönt.

Imorgon är det fredag. Underbart! Har inget planerat i helgen förutom Idol med Carro imorgon.
Vad händer på lördag då?





Tove this is for you..



Men om du vill lägga upp dessa bilder så klipp bort mig. Mår dåligt av att se mig såhär.

Inga kommentarer: