lördag 14 november 2009

Lördag som känns som en söndag...

Igår var de fredag. De vankades idol och vinkväll hos mig. Vännerna började droppa in runt halv åtta. Klockan åtta började Idol. Tyvärr så åkte min älskade Eddie ut. Kan inte bara Mariette åka ut? Jag tål inte henne!
Sen så snackade vi en massa skit och spelade "jag har aldrig..."
Efter ett tag så började folk bli trötta utom jag och Carro som vart mer och mer taggade.

Alla åkte hem runt halv ett och jag och Carro tog en taxi ner mot Hästen och mötte upp Piffi och Andreas.
Sen gick vi ner till Magget. Haha. Men vi hade skit kul. Vart liiite rädd bara när Bea helt plötsligt kommer och säger att hon precis såg K komma in. Men jag gick runt och kollade och de fanns ingen K där, tack och lov, men gissa om jag fick panik när hon sa så?
Krigge var där och hängde med oss då hans kompis gick hem.
Måste säga att Magget har faktiskt blivit bättre, har iofs inte varit där så mkt förut men när det hänt då och då har det bara varit massa maggetmorsor, nyinport och white trash där, men nu börjar mer och mer "normala" människor gå dit. Fast att det är typ ett stall gör ju stället rackigt hursomhelst. Måste säga att ena bartendern är ganska het.




Åkte hem när dom stängde och tog ett bad, käkade en macka och gick och la mig.


Vaknade vid sju imorse, gaaalen fylleångest och mådde sjukt illa. Hade ett litet besök med toalettguden då och sen lyckades jag somna om TROTS galen ångest.

Vad hade jag ångest för då? Jag gjorde inte bort mig igår.. Jävla fylleångest.
Sen vaknade jag av att Jenny ringde, ångesten var borta! :D Lycka!

Kom efter ett lååångt tag upp ur sängen och mötte upp Carro, Piffi och Andreas för pizza på Valles, sen en snabbvisit i centan och sen heeeem.
Tog en nap och jag är fortfarande sliten som fan.

Nu blir de en tvkväll i soffan.

Inga kommentarer: