tisdag 10 november 2009

Ska jag?

Sitter och stirrar på "till kassan" knappen på HMs hemsida.
I varukorgen ligger en klänning, en jacka, en mössa, ett par vantar och en halsduk.. Ska jag?
Var tidigare inne på Carros blogg och hon hade klickat hem lite olika saker från HM, då vart ju såklart jag sugen på att gå in och kolla om dom fått in nått nytt och dom hade fått in en massa nytt.
Dumma dumma jag som skulle in och kolla..
Och de e ju så svårt när man aldrig vet om de passar.. Ska jag chansa?

Men nu är reklamen slut.. De e ju desperate.


Carro jag klickar hem detta från hm kom ihåg att du lovat mig att hjälpa mig skicka tillbaka om nått inte skulle passa.. jag vet att du inte lovade de denna gång men de gäller hela tiden.

3 kommentarer:

Cali sa...

Haha det är lugnt jag ska hjälpa dig! Vad klickade du hem då? puss

Jill sa...

Köp i affärn istället, de är ju Hm :) //Jill

Maskinen sa...

Faan va sløtt att nætshoppa H&M-klæder. =)