söndag 15 november 2009

Twilight...


Jg har aldrig vart speciellt sugen att se på Twilight, hur bra kan en vampyrfilm vara? Den enda vampyrfilmen jag kan acceptera är En vampyrs bekännelse, men vad vore den utan Brad Pitt?
Men efter att ha sett trailern på Twilight New Moon så kände jag att jag kanske ska ge de en chans iaf.
Så igår åkte jag hem till Carro och vi tittade på Twilight.. OCH OH MY GOSH!
Den var verkligen sjukt bra. Och Edward har jag hört så mkt om att han ska va så het, först när han kom så undrade jag hur fan alla tänker, han är blek och inte alls het. Men ju mer filmen gick desto mer ville jag bara ha honom.
Han har det där härliga läskiga.
När ska jag få träffa min alldeles egna vampyr?
Läääängtar sjukt mkt till nästa helg då tvåan New Moon kommer. Då ska jag äntligen få dreggla över Edward Cullen igen.
Så har även du tänkt tanken "Hur bra kan den egentligen va?" så säger jag bara KOLLA PÅ DEN! Ni kommer inte ångra er!

2 kommentarer:

jill sa...

Meeeen jag säger ju de!!! Han är min iaf baar så du vet ;)
Ska kolla på den med Isa dock för ingen av er har ju varit intressrads tidigrae ---/7Jill

Anncharlotte sa...

Det är okej jag ska kolla med Carro.. ;)