lördag 31 oktober 2009

En fredag i Carros soffa..

Igår efter jobbet så åkte jag direkt hem till Carro. Hon höll på vaxa Piffis ben så jag la mig i soffan med en filt så jag inte kände mig helt kry och tittade på när Carro torterade Piffi.
Sen åkte vi till systemet och sen förbi Ica och handlade lite.
Sen åkte jag och Carro hem till Carro. Vi lagade mat, hemmagjorda hamburgare, de va sjukt gott. Sen började vi titta lite på min absoluta favorit film.. pirates of the carribean. Somnade dock fem minuter in i filmen.. Vaknade av att Carro väckte mig för att klockan var åtta och Idol skulle börja.
Asså den där Eddie i Idol.. HUBBA HUBBA. Han är så heeet!
Och han hängde löst IGEN?? Jag fattar inte hur svenska folket röstar. Som tur var åkte han inte ut utan de va Erika som lämnade Idol.. Helt rätt :D
Sen kollade vi lite på eftersnacket och sen kom Lorr och höll oss sällskap.
Vi snackade lite skit och sen satte vi på andra filmen pirates. Somnade med eeen gång, såg inte ens första minuten, var heelt sänkt. Vaknade till eftertexten.
Så jag spenderade hela min fredag i Carros soffa nästan, men de va helt underbart.
Åkte sen hem och gick och la mig och sov med en gång.

Idag så har jag inte gjort så mkt. Kollat på tisdagens avsnitt av desperate housewives som jag missade.

Sen så började K bråka med mig på msn?? Meeen snälla ge upp!
Sen kort därefter skrev H till mig, men hon var för omväxlingsskull inte arg på mig, utan ville bara veta sanningen.
Och jag som trodde att allt detta var över. Men jag måste säga att H var en riktig människa för en gångs skull de gick att prata med henne och jag kunde säga de jag ville.. Kändes på nått sätt ganska skönt att kunan förklara allt för henne som de var utan att hon skrek. Och hon lyssnade på de jag sa och förstod att jag va den ärliga i allt.
Nu är jag bara rädd att K ska höra av sig, jag vill verkligen inte ha nått med honom att göra. Han är en hemsk människa som äcklar mig.

Ne nu ska jag hoppa in i duschen.. dax att börja småfixa sig för kvällen. Ser fram emot denna kväll och hoppas på att den blir kanon :D INGET ska få förstöra denna kväll för mig.

Återkommer kanske imorgon med lite skvaller och iaf med bilder :D

Happy Halloween allihoppa!

Inga kommentarer: