måndag 9 november 2009

Måndag.

Ibland känns de som att veckan består av måndagar.. Jämnt är det måndag känns de som. Kunde inte veckan bestå av lördagar? Skulle va mer kul då.

Nu är jag iaf hemkommen från jobbet, skönt att måndagen snart är avklarad. Jag är sjukt trött så jag hamnade i soffan med en gång, och här ligger jag. Jag är sjukt hungrig med jag orkar inte ställa mig upp för att gå och laga nån mat. Och det är kallt.. Burra.
Ska jag ta mig ett bad? Är rädd för att jag somnar i badet..

Kan nån komma med lite mat åt mig så jag blir glad!?

1 kommentar:

Tess sa...

jag hatar måndagar extra mycket idag. sista lediga dagen (varit ledig 5 dagar) och eftersom jag skjutit upp ALLT jag skulle gjort dessa 5 dagar haj jag inte alls fått njuta av denna dag. bara varit i farten hela dagen =(