fredag 6 november 2009

Fredagstrött..

Stängde på jobbet idag.. hatar att stänga på fredagar. Hatar att stänga.
Skönt att åka hem, fast jag kände en huvudvärk som var på ingång.
Inte kul. Kan bero på att jag satt på en föreläsning i tre timmar och föreläsaren var dansk. Jag fattar inte danska! Så jag ansträngde mig enormt för att försöka förstå vad danskjäveln sa.
Men jag kom hem med lite mat från Sigmagrillen och tog en värktablett, så nu har huvudvärken försvunnit, men tyvärr inte tröttheten.. Tittar på Idol och sooomnade så jag missade Eddie och Tove. Vaknade av att Erik var helt galet bra. Nu funderar jag på att skita i att se utröstningen och bara gå och sova.
Trööött!

Ne nu kanske jag ska gå och ta ett bad fast jag inte får ännu med tatueringen men de skulle va såå skönt med ett bad.

Inga kommentarer: