lördag 21 november 2009

Här sitter man då heeelt färdig.

Sminket är på plats, frisyren är gjord och kläderna är på. Jaha och vad fan väntar du på då undrar ni nu. Jag väntar på den där Carro. Min underbara men sega vän Carro. Andra helgen i rad jag väntar på dig.
"Men den som väntar på nått gott..."sägs det ju.
Är inte speciellt nöjd med varken frisyren lr outfiten men shit happens. Luggen är verkligen way too long nu men den är för kort för att få bak på nått snyggt sätt och tydligen så har mitt hår vant sig vid lugg nu så att försöka göra en snelugg gick inte.
Men shit happens jag kan va snygg nån annan gång. Jag ska ha kul ändå.
Men nu börjar jag bli riktigt uttråkad av att vänta och snart har jag rökt fööör många cigg för mitt eget bästa. Ja egentligen är cigg aldrig bra men i väntans tider är dom toppen. Dom är oxå väldigt bra då Tove inser att hennes pass är borta några timmar innan flyget ska gå från Bulgarien 2004. Stressrökte typ ett paket innan vi fick veta att Tove skulle få komma hem ändå.
Ne nu babblar jag bara på för att jag är uttråkad.
Ne nu ringer jag Carro.. Where are you?

In i dimman så ses vi där!

Inga kommentarer: