lördag 28 november 2009

Festoholic?

Idag är det lördag, min plan har varit att ta det lugnt. Jag har köpt alkohol ifall att.. Men min tanke har varit att förmodligen bara ta det lugnt.
Nu är det lördag klockan är kvart över åtta och det suger i hela min kropp för att jag är så partysugen.
Jag är beroende av festen. Beroende av att träffa glada människor. Beroende av att komma ut.
Kanske tom lite beroende av alkoholen...
Festen är min drog, en farlig drog. Mina kompisar är typ trötta på mina partybehov.
Pratade precis men min underbara Pettson och han hade fest till mig men.. I BROMMA! Orka åka dit själv? Neej! Hade jag fått med mig nån så hade jag dragit. Så illa är det.
Pratade precis med Carro hon skulle fundera på det, hon ville kanske ta nån dricka med mig.
Yeaaay :D I love her soooo much!

Men asså vad ska jag göra åt mitt partyberoende? Kommer jag aldrig kunna leva ett normalt liv? Haha...

Inga kommentarer: