tisdag 24 november 2009

Tisdagen är snart över.

Snart är även Tisdagen över, dagarna rullar på. Hade lite svårt att somna igår lite jobbigt då jag skulle upp tidigt idag och börja jobba klockan sju.
Fast dagen på jobbet gick ganska snabbt, hade inte så mkt barn på min avdelning idag, många sjuka barn. Tur att vi personal lyckas hålla oss friska trots dessa snoriga och hostiga barn.
Slutade jobba vid två. Fastnade en stund på jobbet och fick springa till tåget för att hinna med halv tre tåget.
Och VEM står på perrongen?? Jo K. Fick en klump i magen och kände mig illamående och nästan lite spyfärdig. Jag tål verkligen inte K. Han äcklar mig. Konstigt att man kan känna sånt hat för nån som man tyckt så mkt om en gång i tiden.
Gömde mig och gick fort lååångt bort på perrongen. Jag tror inte att han skulle göra mig nått sådär men jag har insett att K är inte längre vad K var förr och nu är han ju arg på mig så lika bra att hålla mig borta.
Hoppas att han inte kommer stå på Ulriksdal station ofta. Hoppas han får svininfluensan och dör!

Åh kan det inte bara bli helg nu?
Man borde jobba fyra dagar och va ledig fyra dagar.. Man jobba för många dagar.
På fredag är det lön iaf :D

Inga kommentarer: