söndag 29 november 2009

Ångest...

Åh kan ni SNÄLLA påminna mig om att jag ska ha en lugn helg när jag säger att jag ska ha det nästa gång.
Hatar fylleångest. Jag hatar att jag är retard på fyllan. Jag hatar att va bakis. Jag hatar att inte kunna sova. Jag hatar hatar hatar.
Kunde jag inte bara haft en lugn helg? Visst jag hade kul igår men såhär dagen efter inser jag hur jävla puckad jag är på fyllan. Gjorde inget sådär jätte dumt. Men jag ska ju såklart skicka massa konstiga sms, säga konstiga saker och ha deeptalk på fyllan. Jag måste börja inse att bara för att jag är full och muppig så är inte alla andra det. Dom andra kommer förmodligen komma ihåg vad du sagt.
Förhoppningsvis så är människor inte helt efterblivna och inser att jag är en alkis som gör och säger konstiga saker på fyllan, men människor är efterblivna så folk tror nog att jag är en mupp ständigt.
Visst jag är kanske inte normal nykter men jag är mer åt det normala hållet när jag är nykter än när jag är full iaf.

Nu har jag två helger i rad som jag har party inbokat meeeen sen alltså helgen om tre veckor då ska det bli en lugn helg! Hjälp mig hålla detta snälla!

Ikväll blir det förmodligen Tjejmingel på Fabben. Om jag orkar ta mig upp ur soffan som jag verkar ha limmat fast mig själv i.
Imorgon stänger jag på jobbet det suger getballe.
Tisdag avskedmiddag hos Jillan. Jill ta med mig till Aplerna jag behöver komma bort.. LÅNGT bort.
Onsdag: Jag har nått minne att jag har planerat nått men jag minns fan inte vad, jag i ett nötskal.
Torsdag: Jag har efter lång tid lyckats övertala mina föräldrar att vi ska äta Mongolisk, på torsdag är det dax. Yippijaahoooo! Matglad? Njaa lite kanske.
Fredag: Jag ska bara vara, titta på idol och vara superduper nykter och inte göra bort mig.
Lördag: Faboulos Fab. Alltså tvärtemot fredagens planer. Jag ska alltså vara superduper pastakastrullfull och göra bort mig i mängder. Kan tyvärr inte lova nått annat.
På Söndagen kommer jag att ligga fastklistrad i min soffa igen och blogga om att jag alltid blir så kalasfull och att jag alltid gör bort mig, att jag alltid skickar dumma fyllesms och att jag alltid ska ha depptalk och att jag aaaaldrig mer ska dricka.

Sen kommer helgen efter det, då är det kryssning. Ja för det kommer ju säkert att bli lugnt och nyktert. Ni kan ju tänka er hur den söndagens bloggande kommer låta, om det ens blir nått, om jag ens lever. Apropå lever, jag lär behöva en ny snart. Living on the edge så att säga.

Och nu sitter säkert ni och läser detta och tänker att så farligt är det ju inte, så mkt gjorde du ju inte bort dig igår. Och visst det kanske jag inte gjorde, eller så gjorde jag det, det spelar egentligen ingen roll för ångesten dödar mig. Den härdar inte nej den fucking dödar.

Slut. död. borta. Tills nästa helg iaf.

CRAVINGS! Kall lite halvt avslagen Cola. Klarar inte av för mkt kolsyra när jag är bakis.

Inga kommentarer: