måndag 23 november 2009

Det var en riktig underbar helg.

Helgen var helt underbar.
Fredagen: med Carro i Märsta heeeela dagen
Lördagen: fika med Jessica och Lukas, sen galen fest på kvällen
Söndag: fika hos farmor och sen bio.. Twilight New Moon!!! Underbar jävla film! Den var så jäkla bra och jag funderar heeelt seriöst på att gå och se den på bio igen. Kan inte leva utan Edward! Hunk hunk hunk! Och Jacob Black.. Hubba hubba. Vill inte säga mer för er som ännu inte sett den.. Säger bara: SE DEN!!!
Det värsta är att jag kan inte sluta tänka på filmen, kan inte sluta tänka på Edward, är detta kärlek? Haha.
Kärleken till denna film påminner lite om min kärlek som jag har haft och har till Pirates Of The Caribbean .
Är Edward Cullen min nya Captain Jack Sparrow?

Helgen har vart heeelt underbar och jag är deppig över att den är över. Ville inte gå upp ur sängen imorse. Ville inte att det skulle va måndag. Åååh varför ska det vara så långt till nästa helg?? Vad händer i helgen då by the way? Jag är öppen för förslag!

Åh snart är äntligen måndagen över!

Inga kommentarer: