lördag 7 november 2009

Lugn helg?

Igår låg jag på min soffa, sjukt seg. Huvudvärken försvann som tur var efter en värktablett, somnade mitt i Idol. Vaknade till och var pigg.
Pratade lite med Bea på msn, hon kom hem från Turkiet i Onsdags där hon varit dom senaste 7 månaderna. Hon frågade om jag ville ta en cider på Sigma och snacka skit. Jag var inte så svårövertalad då jag var sjukt uttråkad, tittade på utröstningen av Idol, kommer sakna Rabih, sen gick jag ner till Sigma och mötte Bea och de vart både en två och tre cider. Sigma stänger klockan ett och då tänkte jag gå hem och krypa ner i sängen, det tyckte inte Bea. Så efter lite övertalning från Bea så hamnade vi på Magget... Jag hade uppsatt hår i en slarvig toffs, dagens smink och samma kläder som jag haft hela dagen och inga klacka utan det satt converseskor på fötterna, kändes skumt..
Haha är jag en ny Maggetstammis? Har ju vart där fyra gånger på typ sex månader nu.. Fast igår var det rätt ok på Magget, inga Maggetmorsor och inte så mkt nyinport.
Jag och Bea minglade lite, de va mkt folk man känner som hade hittat dit, vi dansade och drack lite.
När dom stängde tog vi en promenad hem.

Det var skönt att krypa ner i sängen..

Idag blir de vinkväll (och jag som skulle ha en lugn helg..) Det blir jag Tove och Jenny.. och kanske Linda.
Återkommer med eventuellt skvaller imorgon då... Man vet ju aldrig vad som händer när vi är igång..

Inga kommentarer: