söndag 29 november 2009

När det gör såhär ont i huvudet så går det inte att sova!

God morgon. Bakis... igen.
Vad annars är söndagar till för?
Och VARFÖR är jag vaken såhär tidigt? Jag vill kunna sova. Sova djupt. Men nee jag har huvudvärk så det går inte. Har tagit en värktablett nu så jag väntar på att den ska börja funka sen ska jag sova lite till.
Jaha Lördagen. Carro kom hem till mig lite innan nio, hon hoppade in i duschen och vi fixade till oss lite samtidigt som vi drack lite vin och sånt, snackade skit och lyssnade på musik. När vi var klara begav vi oss hem till Maria där var även Jocke, Lasse och Elin.
Där satt vi och snackade lite skit och drack ännu mer, efter ett tag gick vi till Hästen.
Där fick man i sig ännu mer alkohol. (och jag undrar varför jag har huvudvärk?)
Sen ville alla ner till Magget jag var dock vääääldigt osugen. Men jag hängde med.
Där träffade vi en kille som vi anmält för misshandel. För några år sen så var det en kille som var helt dum i huvudet och slog oss. Satt tom i en rättegång mot honom. Han var en hemsk kille tyckte jag.. psykopat.
Och eftersom jag är som jag är så var ju jag tvungen att prata med honom igår. Han mindes allt. Han bad om ursäkt. Han berättade att han hade flyttat och att han nu har förbättrat sitt liv. Han log och jag måste säga att han hade typ blivit snygg. Det kändes inte alls som att det var samma människa som man suttit i en rättegång mot. Sjukt. Fyra år gör mkt.
Sen tröttnade jag på Magget och drog.

Idag är det Söndag, första advent. Jag ska julpyssla lite, alltså sätta upp stjärnor i fönstrena.

Inga kommentarer: