fredag 20 november 2009

Ledig fredag.

Känns lika bra att va ledig idag som jag trodde att det skulle göra.
Fick hursomhelst inte sova så länge då Jenny fick för sig att det va okej att skicka sms till mig runt nio. Jenny, jag skällde ju ut dig när du väckte mig både i lördag och söndags förra helgen, jag trodde man lärde sig av sina misstag? :P Haha..

Men jag ligger nu i min soffa och tänkte äta en liten smörgås innan jag börjar röra mig mot Märsta, eller jag tänkte klä på mig och sminka mig lite först oxå.

Pratade precis med Petra på msn, det var så längesen vi pratade. Och hon har tom hunnit gå igenom en hel graviditet och föda barn och barnet har hunnit blir tre månader.. Så då kan nu ju tänka er hur längesen det var som jag träffade Petra. Så vi bestämde oss för att tisdag är det dax. Då ska jag få träffa lilla Alva, som dessutom ser precis ut som Petra bara några år yngre.
Ska bli trevligt att träffa Petra vi har alltid miljoner saker att prata om när vi ses. Kanske för att vi inte ses så ofta, haha. Men Petra är en sån som jag vet ALLTID finns där även fast vi inte pratar så ofta men thats whats friends are for.

Samma sak är det med Carro W som jag ska åka till idag.. Jag vet att hon alltid ställer upp för mig. Jag vet att jag alltid kan ringa henne jag vet att hon är det absolut sista som skulle dömma mig.

Alla mina vänner är underbara på olika sätt men jag är så otroligt glad att jag har alla er.
Jessica, Carro L, Linda, Erica, Jossan, Pernilla, Karin, Malin, Jill, Jenny, Tove, Frida, Lorr jag kanske ibland är dålig på att visa det men utan er är jag INGENTING! Ni är det bästa som finns.
Sen finns det många fler som jag kanske inte skrivit upp nu men ni betyder oxå skit mkt för mig.

Fast dom bästaste bästaste av alla är ändå mina systrar. Ni har ju alltid funnits med mig och ni kommer alltid att finnas med mig. Kärleken för er går inte ens att förklara. Ingen känner mig så bra som ni två gör.

Nej nu måste jag komma igång med denna dag.

Let this lovely weekend begin!

2 kommentarer:

Jill sa...

We love you tooo sunshine!! Puss från Jillan :)

Big Sis sa...

Kärlek!