måndag 14 juni 2010

Tired Monday!

Jag har inte vart mig själv idag, har vart enormt trött. Jävla allergifan som jag hade inatt.
Ikväll är det jag som tar allergitablett innan jag går och lägger mig. Ska gå och lägga mig tidigt oxå. Vill vara pigg imorgon på jobbet.

Jag kom tio minuter försent imorse till jobbet. Men bätter sent än aldrig. Det var mkt barn idag. För mkt barn. Men dagen gick ganska fort fast allt känns lite som en dimma.
Idag så var det sista dagen för ett av mina absoluta favvo barn. (jag vet att jag inte ska ha favoriter men man kan inte låta bli...)
Men hursomhelst denna unge är helt jävla underbar. Och imorgon åker dom på sin årliga långsemester till deras hemland, men bara det att i år har dom funderat på att flytta dit, och vi får inget veta förens i slutet av augusti om dom kommer tillbaka eller ej.
Det var jobbigt när pappan kom för att hämta. Vi fröknar kunde knappt hålla oss från tårar.
Jag kommer sakna denna unge så jävla mkt.
Jag hoppas verkligen att dom kommer tillbaka i augusti.
Man kommer verkligen vissa barn nära i mitt jobb.

Sen hade vi personalmöte fast de var mer som avslutning för terminen.
Det var skönt när man äntligen fick åka hemåt.

Imorgon får jag veta hur mkt jag får i löneförhöjning. Jag känner dock på mig att jag kommer bli besviken...

Men nu ska jag äta en kvällsmacka.

11 arbetsdagar kvar till semestern 18 dagar kvar till Zante!

Inga kommentarer: