måndag 7 juni 2010

Måndgsbabbel...

Måndag, som tur är så är den snart över. Tycker inte om måndagar egentligen. Men semestern närmar sig med stormsteg.
Linda den jäveln åkte till Tunisien i lördags och Caro är inte bättre hon då hon åker till Spanien imorgon. Men jag har mitt kvar för om 25 dagar så åker jag till Grekland. Trots fettma så ser jag verkligen fram emot det. Och att veta att när jag kommer hem så är jag ledig i ytterligare tre veckor, lovely.
Så just nu försöker jag inte att tänka så mkt utan försöker bara glida runt och låta dagarna gå fort.

Hämtade ut ett STORT paket från HM idag. Varför jag beställt tre par treggings kan inte jag svara på.. Behåller lite mer saker i detta paket. Men mkt mkt åker tillbaka igen.

Nej nu ska jag träffa Jillan så nu har jag inte tid att blogga mer!

Inga kommentarer: