torsdag 17 juni 2010

Helgen är nära nu...

Torsdag.. Avklarad!
JAA jag räknar ner dagarna till semestern just nu.
Jag kan inte komma upp ur sängen på morgonen och jag kan inte komma ner i sängen på kvällen. Det är ett tydligt jävla tecken på att jag har ett fett behov av semester.

Dagen har gott fort, det tackar jag för, inga sega dagar vill jag veta av just nu.
Imorgon finns det risk för seg dag tyvärr. Jag stänger, det suger.
Börjar halv tio de e de enda bra med att stänga en fredag.

Kom hem från jobbet, plockade ihop lite som jag fått från HM men som inte uppfyllt mina önskemål och krav. Vart en fet jävla låda. Hårda önskemål.
Trött som jag är efter en dags arbete så beger jag mig ner mot Claudias, orkar inte ens bry mig om fläcken på brallan.

Vem möter jag...? JOO M!... Fan. Hur ska jag betee mig? Ska jag kolla? Ska jag kolla bort? Hur mkt syns fläcken på brallan? Varför är jag så ful idag!? VARFÖR BRYR JAG MIG!?!
Jag bryr mig. Får en hemsk känsla i magen.
Han kollar på mig, jag är helt säker på att han kommer kolla snett och vrida bort huvudet fort igen. Så blir de inte.. Han säger hej. Trots min chock så tror jag att jag får fram ett ganska naturligt hej tillbaka.
Har inte sett karln på ett halvår. Det känns konstigt. PUNKT.

Inga kommentarer: