söndag 20 juni 2010

Nattstrunt!

Precis hemkommen från Tove.
Vi käkade tacos, tittade på Tv och snackade skit.
Det snackades lite om Zante då de var vi fyra som ska åka som hängde, vi snackade om Ericas nya karl, vi snackade bantningspiller, vi snackade killar, vi snacka om en massa saker.
Jenny och Erica begav sig hemåt och jag och Tove satt och väntade på sexscenen i Meet Joe Black som gick på TV. Den är på nått konstigt sätt lite het.
Efter sexet så gick jag och Tove en promenad innan jag gick hemåt. Det var skönt. Jag fattar inte varför jag har blivit så kass på att gå ut och gå då jag verkligen älskar att gå ut och gå på kvällarna.
Men nu hoppas jag att jag får tillbaka min motivation och kommer ut och gå oftare.

Varför har jag så svårt att gå och lägga mig? Borde egentligen krypit ner i min säng vid det här laget men nej det är tydligen sjukt svårt.

Imorgon jobb, fyra dagars jobbvecka och tredagarshelg. Supernajs.

Nej nu tar jag en dusch sen sova! God Natt, Tack för denna helg!

1 kommentar:

jill sa...

annchaaa, nu har ja börjat blogga igen :) ett tag iaf