söndag 27 juni 2010

Midsommardagen.

Jaha så vart de fest igår med.

Mötte upp Tove och Jenny på Only. Vi käkade hamburgare och drack lite cider och hade galna deep talk sen drack vi lite mer cider och så några cider på det.
När dom sen stängde uteserveringen på Only ville vi inte va kvar. Vi gick över till Hästen. Där var det en massa folk som alltid och vi fick i oss varsin drink, nå shots och en del cider.
Vi lärde oss en nytt partytrick och det gott folk kommer jag visa för ALLA!!
Vi fick sen skjuts av bästaste Niklas hem till Tove för att hämta Sibel och sen hem till mig för att hämta en lila påse med gott i.
När vi skulle åka från mig kom en polisbiloch flög ur bilen och sprang fram till några gamla gubbar varav den ena gubben skriker: Det är lugnt nu kan åka! Jag har inget vapen! Jag är ingen hasselgatanligist! Haha... Sånt som bara händer i Sigma, vanligtvis på Lindas gård men i natt utanför min gård, den lugna gården. Dessa män hade även ett litet barn, undra vad som hade hänt? Jag blir så nyfiken.
Men vi fortsatte våran färd upp till Jenny. Dit skulle B, G och S komma.
Men så blidde det inte. Vi satt och snackade skit ett tag sen så somnade Tove.

Jag ringde Taxi 020 och bokade en taxi.
Taxichauffören ringde mig och frågade vart jag skulle åka och när jag sa att det var inom Väsby så sa han att han inte kunde ta min körning för det var för kort??!!!??
Jag ringde då upp Taxi 020 och berättade vad som hänt och hon i växeln skrek: - IDIOT! Jo tack jag håller med sa jag. Hon lovade att hon skulle ta tag i det här och skickade mig en ny bil.

Så tack och lov fick jag komma hem tillslut.

Nu ska jag ta hand om mitt stackars knä. Sen får vi se vad som händer idag.

Längtar till på tisdag då jag ska få se Twilight och träffa Caro som jag inte träffat på flera veckor.

Tre arbetsdagar kvar sen semester!

Om 5 dagar är jag på Zante! Yeay!

1 kommentar:

Lotta Lindholm sa...

Hej!

Jag jobbar på Taxi 020 kundtjänst och läste precis vad vår förare sagt. Det är självfallet inte acceptabelt och jag vill gärna komma i kontakt med dig så att vi kan skicka en kompensation till dig.
Du får gärna höra av dig till mig på kundservice@taxi020.se

Bästa hälsningar
Lotta Lindholm