måndag 21 juni 2010

Monday... no funday!

Ännu en måndag avklara. Tur att tiden går fort hörrni.

Helgen gick fort som vanligt.
Vaknade imorse en timme innan jag skulle gå upp, låg och vred och vände mig i sängen ett tag innan jag insåg att detta inte skulle gå. Skulle inte somna om.
Studsade upp ur sängen, drog på mig träningsskor och träningskläder. Ut i naturen och gick/joggade/sprang om vartannat i en halvtimme. Ja jag är faktiskt fetnöjd med mig själv då detta aldrig hänt tidigare.
Kom hem den tiden jag skulle gått upp ur sängen, tog en dusch, fixade mig, käkade frukost och gick mot stationen för att ta tåget till jobbet.
Fan jag önskar att jag vore såhär duktig oftare, typ varje morgon.
Men nu ska jag försöka komma igång med mina dagliga promenader igen.

Då jag led av galen brist på sömn så vart jag trött på eftermiddagen på jobbet. Gäspade heeela tiden, nonstop typ.
När jag äntligen fick gå hem så var tåget försenade pga nån olycka i Karlberg. Ere inte snökaos så finns det alltid annat att skylla på nämligen.
Tillslut kom tåget, jag gick förbi Claudias och hämtade ytterligare ett paket från HM.
(Ja personalen på Claudias hälsar numera på mig i centrum)
Två par nya leggings till min glädje, en grå tubklänning och en väska att behålla. Sen vare två klänningar som ska skickas tillbaka.

Åh jag börjar längta till midsommar nu. Kommer bli en heldag i Malins gamla casa. Lovely!

Nu ska jag packa en liten påse men kläder som är för stora eller för långa. Imorgon efter jobbet ska jag åka hem till min älskade familj, där ska min älskade bästaste lillasyster vara redo med symaskin och nålar, här ska fixas med kläder.
Hur ofta har man inte kläder som man tänker att man ska lägga upp eller sy in men aldrig gör det, nu ska det göras! Supernajs!
Fisan vi kanske kan ta en promenad i Bolinders på kvällen oxå?
Ska försöka få med mig en resväska hem oxå.

Efter jag packat min lilla påse till imorgon så ska jag ta en snabbdusch för att sen snabbt krypa ner i min underbar underbara bästaste vän.. sängen!

Åh veeet niiiiii....?!?!? CARRO ÄR HEMMA FRÅN SPANIEN IGEN! Välkommen hem Carolina!!!

Inga kommentarer: