söndag 6 juni 2010

Oliv Huset...

Igår begav sig jag och Elin hem till Maria för att dricka vin, efter ett tag anslöt sig en full Carro till gruppen.
Vi drack vin och jag lyckades bli riktigt påverkad. Det var ett tag sen faktiskt..
Sen begav vi oss mot Gamla Fabben. Och där var det endast gamlingar.
Hoppas att dessa gamlingar tröttnar fort så att vi yngre kan ta över stället. Gamlingarna har Magget så dom som vill och orkar festa kan hålla sig där så kan vi få tillbaka vårat Fabben fast i ny regi och nytt namn.
Hela stället ger en massa minnen, både bra och dåliga. Jag känner en saknad, en saknad efter M.. Please make it stop, make it go away!

Jag och Carro drog oss vidare ner till Magget men de var inte så skoj där heller och Carro började må illa så vi drog oss hemåt istället.

Dagen idag har vart allt annat än kul, bakfull så in i bomben.
Och nu kom jag på att mitt busskort går ut idag, och det ser ut som att det kommer att bli regn närsomhelst så jag orkar inte gå till stationen och köpa nytt. Får fixa det imorgonbitti.. Usch Måndag igen... suck!

17 arbetsdagar kvar till semestern. 26 dagar kvar till Zante!

Inga kommentarer: