tisdag 22 juni 2010

Överdiven nedräkning.

Ja just nu har jag blivit besatt av nedräkning. Jag räknar ner till allt just nu. Jag är sjuk!

Två dagar till lön. Mitt konto ekar. Tomt!

Tre dagar till midsommar. Ska firas hos Malins föräldrar som är bortresta. Sillunch, sol, pool, lekar, grillning, fest. Precis som en midsommar ska va typ...

Fem arbetsdagar kvar till semestern. Ska bli sjukt jävla underbart att vara ledig i två dagar och fyra veckor. Känns nästan overkligt. Jag har ett fett behov av semester nu, pallar inte mkt på jobbet just nu känns det som.

Sju dagar till Twilight kvällen med Caro och Lorr. Kommer bli as nice!

Tio dagar till Zante. Fyra tjejer i en vecka i Grekland. Sol, värme, bad, alkohol och gooood mat! (Fick hem biljetterna igår så nu är det verkligen på riktigt)

Men efter semestern... vad ska jag längta till då? Kanske bäst att redan då boka nästa sommars semester. Jag måste ha nått att räkna ner till...
Eller ska jag då börja räkna ner till julen? Jag vill inte att det ska bli vinter, jag vill inte att det ska bli kallt. Jag vill ha sommar sol och allt vad det innebär hela jävla tiden.
Jag kommer att bli tom. Uschamig.

Inga kommentarer: