söndag 13 juni 2010

Spel hos Mallanbrallan

Jag, Jessica, Malin och Jill spelade spel igår och drack alkohol..

Spelet för kvällen var presenten jag, Jessica och Malin köpt till Jill
Förfest spelet.

Asså det måste nästan köpas och ha hemma för det var riktigt jävla kul. Malin fick typ alla straff vilket oxå var skita kul. Hon fick bla röka i regnet och cykla ett varv på sin gård i regnet.

Jag vart fort full pga dagens brist på matintag. (En bit sockerkaka, en kaka, en bit tårta och lite tortellini som Mallan tvingade i mig när jag kom hem till henne)

Jag tyckte att ett bra straff för Malin vore att slicka i toaletten, dom andra tyckte inte det var ett bra straff, såhär dagen efter i nyktert tillstånd så tycker inte jag heller att det skulle vart nått bra straff. Men man är inte alltid som man ska i huvudet på lördagskvällar.

Nån fick även ett sugmärke.. Haha.

Trots att Malin fick ta alla straff och sånt så vann hon, fusk? Förmodligen.

Sen kom Basse med kompisar och joinade.
Vid två drog några av grabbarna till Magget. Och dom andra ville hem. Asså jag bara hatar att gå hem när jag är på topp.

Vi skulle få skjuts hem, men eftersom jag inte ville hem så fick jag för mig att gå hem i mina klackar. Den enda det straffade var ju mig själv då jag vaknade med en blåsa på tån imorse. Tyckte iaf synd om mig själv och ringde Linda för att beklaga mig över mina tråkiga kompisar, skickade ett "jag saknar dig"- sms till Carro.
Gick hem åt en smörgås insåg att en av mina absoluta favorit filmer var på TVn, girl interupted. Vart lite ledsen att det var slutet, gick och spydde, tog ett bad och somnade som ett barn i sängen.

Men det var endå en riktigt lyckad lördag med mkt skratt och galna diskutioner om porrfilms tittande och sånt.

Inga kommentarer: