onsdag 16 juni 2010

Jag längtar...

Onsdag... Snart över!

Äntligeen är hatonsdagen över. Onsdagen är värsta dagen på veckan HELT KLART!
Semestern ( JAAA JAG VET ATT JAG TJATAR) närmar sig med stormsteg!
Bara för att jag inte har nått vett alls i huvudet så ökade jag på ytterligare lite saker på min HM beställning.
Har två paket hemma nu som jag ska dra ner till Claudias och skicka tillbaka.

Igår fick jag för mig att beställa en väggtext oxå till sovrummet. Lite smådyrt, men det kommer bli skit fint!

Kollade på säsongsavslutet av Greys Anatomi. Jag grät. Massor. Hela tiden.

Ser fram emot lite kommande saker just nu!

9 dagar till midsommar! Nu är planerna för midsommar bestämda. Det blir en heldag hos Malins föräldrar som är bortresta. Silllunch, lekar och vid fint väder bad i poolen, och sen på kvällen blir det grillning! Känns som en riktig midsommar! Me like.. alot!

13 dagar till... Nu är det iaf bestämt, den 29 Juni ska jag, Carro och Lorr på Twilightkväll i kista.
Dom visar dom två första filmerna och sen den NYA! ECLIPSE! :D
Kommer va galet trött dagen efter på jobbet, men men.. det är det värt!
16 dagar kvar till vi åker till Zante!! Yeay!

Och 9 arbetsdagar till en månads semester!!

Lön nästa vecka oxå.

Och snart helg!

Lite filmlängtan oxå!

Läste igår att det är nu bestämt att sista Twilightboken ska bli två filmer. Jag har alltså två filmer till att se fram emot efter Eclipse! Yeay!

Och jag läste att i Juli börjar dom spela in nya Pirate of the Caribbean! Och den ska tydligen komma på bio hösten 2011!
Synd bara att det bara är Jack Sparrow och Barbosa som man kommer känna igen. Fast det är ju för Johnny jag älskar filmerna!
Längtar längtar längtar!

Denna bikini har jag fått hem ifrån Ellos. Den är fiiin tycker jag!!
Den ska med till Zante!

Inga kommentarer: