tisdag 1 juni 2010

Hm.se beroende?

Då jag precis har lite ångest över att jag är helt dum i huvudet då jag precis byggde på min hm beställning ytterligare en gång. I suck.. Sjätte gången bara.
Men jag skickar ju tillbaka mer än hälften oxå så de gör ju inget.. väl?

Snart har halva veckan redan gått. Och idag är det redan första juni, vart tog Maj vägen? Hoppade vi över den månaden detta år? Tiden går så fort. Fast inte för fort.

Sitter nu och längtar tills vi drar till Zante. Jag, Tove, Erica och Jenny, ska bli så satans skönt. Även fast de bara är för en vecka. Semestern närmar sig med enorma kliv och det pratas knappt om annat. Ska bli helt underbart med fyra veckors ledighet. I really need it!

Nej nu ska jag skita i ångesten och istället länga efter nästa paket från Hm och titta på Ugly Betty och sen säsongsavslutet av Desperate Housewives!
Just det måste hänga tvätt oxå, idag har jag äntligen tvättat då jag inte hade några rena trosor imorse utan glidit runt i bikinitrosor hela dagen, fett obekvämt!

I helgen vankas fekke igen, vi ska prova på nya stället Olive House.. I cant wait!

Inga kommentarer: