fredag 11 juni 2010

Fridaynight...

Okej bättre än såhär blir det inte just nu... Tredje försöket idag med designen och tredje gången gillt va?

Ja ni detta gör jag en fredagskväll, har en tvätt i maskinen, chipsskål bredvid mig, Tvn på fast utan ljud, datan i knät, musik på högsta volym och så sitter jag och försöker fixa min design.
Hade tänkt kolla lite på fotbollen för att hänga med och verka intresserad men jag fastnade för min bloggdesign..

Borde egentligen ta en dusch, spraytana mig och måla naglarna då jag ska upp tidigt och åka till Märsta på Emilios dop men jag får inte min feta röv ur soffan.
Såhär är alla mina fredagar typ. Jag har massa att göra men gör allt i sista sekund.. typikus mig!

Imorgon efter dopet ska vi hem till MallanBrallan och dricka mängder vin och spela spel. Jill fick ett spel av oss i födelsedagspresent som heter Förfest och detta måste provas.
Vad som händer sen återstår att se. Joina? Ring mig!

Nemen nu ska jag ta tag i min fredag!

Tjingelling!

Inga kommentarer: