onsdag 30 juni 2010

Kan knappt tro att det är sant...

Meeen jag har semester!!!
Fyra veckor och två dagar utan jobb. Lovely!
Imorgon blire bara till att fixa och packa och dona för att på fredag åka mot Grekland!
Vi ska ha fett skoj!
Inser nu när jag småpackar lite att jag har typ inga kläder... de suger ju lite.

Dagen har vart helt ok. Var ju lite småtrött efter gårdagens roligheter.
Igår vare då Twilightkväll.
Det började klockan halv sju med Twilight sen paus sen New Moon sen paus och seeeeen ECLIPSE!!! Asså den var ju såååå jävlans bra. Asså jag har verkligen kärlek till Twilightsagan.
Var hemma vid halv tre i natt, tre och en halv timme senare så ringde väckarklockan igen.
Fast jag trodde fan att jag skulle va bra mkt tröttare idag än vad jag varit, har försökt hålla igång hela dagen för att inte lyckas känna av om jag är trött eller ej.
När jag satt på tåget på väg hem så trodde jag att jag skulle svimma av trötthet.
Kom hem och somnade snabbt på soffan för att sen vakna av att pappa ringde.
Han kom förbi med en resväska jag ska låna.

Nu ligger det tvätt i maskinen och resväskan fylls sakta med säkert med kläder.
Är fortfarande skit trött så det blir nog ingen sen kväll.

Sen vill jag bara säga Grattis till Jennys nya jobb!!!!

Inga kommentarer: