söndag 20 juni 2010

Sunday. Inte lika hemskt som det brukar.

Igår vart det lite fest, hemma hos Mallan. Festen bestod av mig, Mallan, Linda och Jenny.
Vi spelade förfestspelet, skrattade och drack massa alkohol!
Vid tolvtiden begav vi oss av till Hästen för en snabbcider. Var inte alls mkt folk där.
Vid ett så drog Jenny och Malin hem och jag och Linda drog till Magget och dansade loss till stängning.
Skönt att få dansa av sig.

Vart en mkt lyckad kväll.

Och idag är det söndag. Jävla Jenny ringde och väckte mig redan halv tio imorse, vart inte överlycklig..
Så dagen har vart ganska seg. Bara vart hemma och gjort ingenting.
Ska snart bege mig hemåt Tove för lite söndagsmiddag.

Har inte alls lika mkt söndagsångest som jag brukar, kanske för att jag vill att dagarna ska gå fort så att det snart är semester.

Ha en bra söndag alla!

Nästa helg är det midsommar!

2 kommentarer:

Unknown sa...

ovanligt att du festar....

Anncharlotte sa...

Hahaha neeej, men till skillnad från dig Carro så är jag UNG :P