onsdag 9 juni 2010

Dagarna går...

Jaha så var det Onsdagskväll då. Har smällt i mig för mkt pannkakor med blåbärssylt och grädde. Mätt som en gris, fet som en oxå.
Dagen på jobbet idag var seg, hatar verkligen onsdagar, de e lätt den värsta dagen på jobbet för mig.
Fick jobba över en stund oxå.. yeay :(

Känslan av att komma hem var obeskrivbar, slumrade till en stund på soffan av utmattning.
Kollade precis på Greys Anatomi, asså OH MY GOD vilket säsongsavslut. Jag var på helspänn från början till slut. Hur kommer det gå med Dr McDreamy? Åååh jag kan inte väntaaaa!!!
Det enda som gör att jag längtar till hösten!

Nu har iaf halva veckan gått och imorgon är det torsdag och på fredag har jag torsdagsschemat och jag tycker om mitt torsdagsschema så det kommer förhoppningsvis gå fort.

14 arbetsdagar kvar till semestern och det känns i kroppen, min kropp vill inte gå upp på morgonen och inte gå och lägga sig på kvällen. Hela jag skriker efter semester, efter sommar, efter sol. Känns inte som att de är sommar nu, det är så kallt och blåsigt.

Jag kanske borde gå och försöka lägga mig snart. Man kanske ska somna tidigt? Vad sägs om det?

Nej nu ska jag försöka tänka på annat än Greys Anatomi som snurrar i mitt huvud.

Inga kommentarer: