söndag 13 juni 2010

Emilios dop.

Var hemma hos Carro redan klockan tolv igår. Fick mysa med lilla söta Emilio medans Carro och Alfredo sprang runt och var nervösa och stressade.
Fanny kom även dit och Emilios gudfar med flickvän.

Vi åkte mot den lilla kyrkan ute på vishan typ.

Dopet började klockan två. Carro hade sagt åt mig att va fotograf och i kyrkan var jag ganska duktig men efter dopet när vi satt och fikade så la jag ifrån mig kameran.


Silvia hade gjort den asa goda tårtan!





Det var en massa folk som man aldrig sett förut och väldigt lite folk man hade sett faktiskt. Men några kända ansikten var det iaf, det var skönt så man inte var helt alena ute på vishan i Märsta.

Fick skjuts till Märsta station vid halv fem av Emilios gudfader, började få huvudvärk. Det var skönt att åka hem innan det blev värre...

Men det var ett trevligt dop och det var kul att träffa lite nytt folk.

3 kommentarer:

Unknown sa...

tack för att du kom till dopet och jag ska rätta dig som alla andra att det är silvias syster sonia som har gjort tårtan fattar inte att alla tar fel på dem två och det var silvia som sjöng i kyrkan...puss

Anncharlotte sa...

Jaha sorry jag ber om ursäkt Sonia.
Jag glömmer bort vem som är vem, haha.

Anonym sa...

haha det är lungt