onsdag 2 juni 2010

Hatarattskirvarubrikfan!

Snart är onsdagen avklarad. Så skönt. Ska snart gå och lägga mig, ska sova tidigt idag, ska iaf försöka. Är satans trött.

Hade Jenny över på middag i måndags. Sen rökte vi vattenpipa på ballen och en jävligt brun och jävlig Jillan kom över på lite häng. Måndagsmys är alltid uppskattat.

Igår var jag as trött på jobbet, helt slut efter att jag inte kunde sova på natten pga allergijäveln.

Idag har jag vart piggare, tur var de då vi storstädade vårat förråd på avdelningen hela dagen, och fint vart det, all skit är borta. Vi kanske slängde föööör mkt då det är nästan tomt där i förrådet nu.
Sen hade vi knytkalas på våran avdeling, föräldrar och barn kom med mat. Vart en massa gott och en av mina absoluta favorit familjer kom med den bästaste libanesiska efterrätten.. MUMS!

Nu är jag hemma, har duschat, tittat på Greys Anatomi oooooch BETALAT ZANTERESAN! Yeay. En månad kvar. 2 Juli åker jag till tzatzikilandet och äter mig ännu fetare. Fast inte ensam utan med TOVE, Jenny och Erica :D Sol, bad, alkohol, dans och MAT i en vecka.

God Natt, helgen är nära nu!

Inga kommentarer: