lördag 19 juni 2010

Fredag var det igår.

Fredagen på jobber gick väldigt fort fast jag stängde. Kvart över fem gick sista barnet. Skönt att slippa va där till klockan sex en fredag.

Skulle ta halv sex tåget som var tio minuter försenat. Typikus!

Träffade en bakfull Johan på tåget, tvingade med stackarn till Ica i centrum för jag skulle handla lite till min middag. Han var allt annat än nöjd men han följde med iaf.
Sen kom jag med en till underbar nyhet att han skulle följa med till Claudias i Sigma oxå för jag hade två paket som väntade på mig. Stackars Johan som är för snäll för att säga nej.
Men det är sånt man får stå ut med när man bor typ granne med mig.

Ett par skor från Laredoute som jag väntat på sen i typ februari. Dom är snabba dom på Laredoute.
Sen var det min väggtext som jag beställde två dagar innan.

Sen var jag äntligen hemma. Skönt att komma hem och veta att det är fredag.
Kunde inte vänta utan satte upp väggtexten ovanför sängen i sovrummet med en gång.

Det vart fint..
















Nu ska jag snart bege mig ner mot systemet. Det är ju lördag. Ikväll blir till att pimpla vin som vanligt.

13 dagar till Zante. 7 arbetsdagar kvar till semestern!

Inga kommentarer: