tisdag 8 juni 2010

Bebismys på en tisdag.

Idag tog jag ut komptid och gick från jobbet vid halv två. Det är skönt.
Jag hatar detta väder som är just nu varmt i solen men såfort det kommer en vind eller solen går i moln så blir de skita kallt. Riktig varm sommar nu tack!


Hursomhelst så stod Sara vid Väsby station och väntade på mig. Med sig så hade hon Hugo 2,5 månader gammal. Man träffas inte så ofta då Sara fått för sig att flytta till Tullinge med barnets far. Fy skäms Sara.
Vi gick till Väsby Nya och fikade och Jillan joinade oss i nått som kändes som en vårsol.
Jag fick mysa med bebisen. Jag tycker om bebismys.
Riktig sötnos den där Hugo.
Men jag vill inte ha nån egen en på ett tag om ens någonsin, men det är mysigt när ens vänner har som jag kan få leka med.

Vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Fördelen med att man inte träffar Sara så ofta är ju att man har himlans mkt att prata om.

Fyra timmar gick fort och sen var det dax att bege sig hemåt.
Men snart har jag semester och då ska jag få mer bebismys med Hugo.


Ligger nu på min soffa helt sjukt trött då jag började jobba klockan sju imorse, orkar inte laga mat känner mig inte så hungrig heller. Känner mig lite småfrusen istället..


Fick ett recept av en mamma på jobbet idag på en helt galet god ananaspaj som kommer sitta som en smäck i sommar då den är riktigt sommarfrisk och gaaaalet god!



15 arbetsdagar kvar till semestern och 24 dagar kvar till Zante. Yeaay...

Inga kommentarer: