söndag 27 juni 2010

Söndag.

Mina vänner är nu galet trötta på mitt tjat.
Mitt jävla tjat om mitt jävla ben. Men det gör så jävla ont.
Jag är riktigt handikappad just nu.
Det gör ont i hela min knäskål. Och min knäskål är dubbelt så stor just nu.
Har köpt några riktigt bra plåster iaf, snabbläkande. Funkar faktiskt väldigt bra.
Hoppas hoppas hoppas verkligen att mitt knä blir bra tills på fredag.

Hursomhelst så är det galet fint väder ute. Riktig sommar. Och jag... jag får inte badaaaa!! Iaf inte om jag vill att mitt knä ska bli bra. Jävligt trist.
Tur att jag har ett jobb som gör att jag får vara ute en massa.
Imorgon ska vi gå och bada i plaskis. (En pool som finns i området) Vattnet går typ upp till knäna så jag kan nog inte ens gå ner där imorgon. Förra året ramla jag i den poolen och satt i vattnet med kläderna på. Barnen tyckte det var skit kul... inte jag.

Nu ska jag börja fixa mig lite. Ska möta upp Tove på Ica. Ikväll blire grillning hemma hos Erica. Underbart avslut på helgen!

Imorgon stänger jag.. blä!

Inga kommentarer: