måndag 14 juni 2010

Allergi när den är som bäst..

Sitter i min soffa, det är natt, det är mörkt jag har inte ens brytt mig om att tända en lampa.

Somnade som ett barn för att sen vakna upp med galen allergi, kan inte andas, det piper i halsen när jag andas, det kliar i halsen och jag tror att jag är nära döden.

Upp och ta en allergitablett för att känna att jag har fan halsbränna oxå bara för att det ska kännas lite värre.. får ta en halsbrännatablett oxå.

Jaha nu är det ju så att det tar en timme för allergitabletten att värka. Kan va det bästa som finns att ta ett uppehåll i typ en timme mitt i sömnen. Eller inte..?

Så nu sitter jag här i mörkret. Ensam. Näsan rinner. Halsen kliar. Skita trött.

Imorgon har vi personalavslutning på kvällen. Vill inte. Kommer va as trött då jag inte fått sova hela natten.

FAN LÅT MIG SOVA!!

Inga kommentarer: