söndag 6 december 2009

Söndag igen då...

Festen igår var kanonkul.
Vi började hemma hos Linda. Jag drack en del trots alls. Men jag vart inte alls sådär full som jag brukar. Så jag kan ju säga att jag klarade av mitt mission.
Visst jag va ju inte nykter men men, de e en bra början tycker jag.
Pratade med Carro för ett tag sen och hon sa att hon tyckte att jag var tokfull, men de e min tanke och känsla som räknas. Inte vad ni andra tycker.. Bara så ni vet! :P
Jag gjorde inte alls bort mig lika mkt som jag brukar. Jag vaknade inte alls lika bakis som jag brukar. Jag har inte haft den där ångesten idag. Jag tycker iaf att det låter positivt. This is the new faboulos meeee! Love it or hate it.

Och då det inte blir nån kryssning för min del nästa helg så tänkte jag ha en ganska lugn helg då. Ska träffa Nadia istället för kryssa. Vad vi ska göra är ännu inte bestämt.

Nu sitter jag i min soffa, vill inte att denna underbara söndag ska ta slut. Vill inte att de ska bli en ny jobbvecka. Massor av vill inte som vanligt. Fast inte lika mkt ångest som jag brukar.

Nu ska jag återgå till att titta på Gossip Girl och dreggla över Chuck Bass! Yammi!

Inga kommentarer: