söndag 13 december 2009

Övertrött

Man är fan inte 15 längre..
Man orkar inte lika mkt.
Jag är sjukt jävla sepe trött, att jag orkade ta mig till Hästen för skitsnack med Malin är jag faktiskt imponerad över.
Nu har jag vart hemma ett tag men jag kan inte sova, är helt enkelt FÖR trött för att sova.
Men jag och Malin hade lika trevligt som alltid, vi har alltid massa saker att prata om.
Helt plötsligt dök några grabbar från högstadietiden upp.
J, E och T. Klura på den ni om ni vill...
E var jobbig som vanligt. Malin gick igång om att J börjar bli tunnhårig så stackarn mådde typ dåligt. Han frågade mig sen vad det där medlet heter som man ska ta om man börjar bli tunnhårig, Regaine sa jag men jag sa att det förmodligen skulle funka bäst om han bara rakade av sig håret, haha. Stackarn. T slängde ur sig helt plötsligt att jag hade blivit fräsch, att jag fixat till mig. Asså de lät som han ville säga att jag vart ful jämnt annars. Så jag kunde inte ta det som en komplimang.
Inte för att jag tycker att jag brukar va snygg men sådär kan man ju inte säga...
Haha fast de va kul att han sa att jag blivit fräsch men att Malin gått ner sig.
Fast Malin fick skylla sig själv för hon var inte snäll mot dom stackars fulla grabbarna.

Det var en trevlig kväll med min älskade Malin iaf.

Nu ligger jag i min säng och kan inte sovaaaa! Jag kommer förmodligen att däcka snart av övertröttheten!

Imorgon ska jag iväg och käka julbord med min familj.

Inga kommentarer: