tisdag 29 december 2009

DAMN its cold outside!

Blev väckt imorse, var på väg att sova bort hela dagen så de va ju tur. Men jag har sovit så jävla dåligt inatt.. igen.
Har precis kommit hem från centrum där jag vart med Jessica och Lukas.
Och fy fan vad kallt det är ute. Vi gick både till centrum och från centrum så nu är jag heeelt jävla nerkyld.
Kommer alldrig tina upp efter detta.
Igår när jag var i centrum så köpte jag en svart glittrig eyeliner och nu idag köpte jag en silver glittrig eyeliner. Ska komma på nån sminkning till nyår då jag ska glittra en massa.
Har köpt alkoholen till nyår nu oxå, sååå skönt att ha det avklarat, slippa tänka på det.
Pratade precis med Jenny om nyår, på middagen är vi bara tjejer men efter middagen får folk som vill dyka upp. Jag tyckte det lät skönt med bara tjejer, killar har förtstört mig för mycket 2009.
2010 får bli ett killfritt år.. typ. Om det inte dyker upp nån riktig stjärna.
Fan killar är verkligen bara skit för mig. Och så undrar man varför jag är kall?? Ja det är för fan det enda sättet att skydda sig från att bli sårad.
Killar är as, det står jag fast vid! PUNKT!
Jag är den jag är för att ni har gjort mig till denna!

Nej nu ser jag fram emot 2010. Glömma 2009 kommer jag göra med glädje.
2010 då börjar mitt bättre nya liv.
2010 kommer att bli ett magiskt år det tror jag det!
-Ska dricka mindre alkohol!
-Ska träna mer!
-Ska bli bättre på att spara pengar!
-Ska inte hamna i så mkt drama som jag gjort detta år!
Det är mycket mycket mer som ska bli bättre. Allt ska bli bättre! Jag ska bli bättre!

Och det verkar som att det kommer att komma mycket bra filmer under 2010.
Typ Alice i Underlandet, kan en disneyfilm med Johnny Depp misslyckas?
Twilight Eclipse, återigen får man dreggla över heta vampyrer och varulvar.
Sex and The City, alla tjejers have tooooooo seee!!

Och 2011 kommer fjärde pirates filmen! LÄNGTAR SÅ JAG DÖR!

Nej nu ska jag kolla på film faktiskt! Tjarrååå!



Cried my tears, for three good years. Ya cant be mad at me.

1 kommentar:

jill sa...

Hejja hejja! Klart du kan hålla de där löfterna!! :)