tisdag 15 december 2009

Det är en massa massa snö ute!

Kom utanför porten imorse.. OJ VAD MED SNÖ!! Tittade ner på mina fötter.. Converse! Kanske inte dom bästa vinterkängorna? Men skulle inte hinna med att åka upp och byta skor. Så converse fick det blir att pulsa i snön med. Det var inte jätte varmt det kan jag lova.
Nån som vill åka pulka nån dag?

Dagen på jobbet gick asa snabbt. Slutade redan klockan halv två så de va kort dag.
På vägen hem så tog jag mina jobbvinterkängor. Dom var varma och sköna.
Men shiiit vad det snöade, det har snöat konstant heeeela dagen. Hoppas den håller i sig till julafton..

Apropå Julafton.. Min syster Carolina ringde för ett tag sen. Hon ska inte va hemma på julafton.. PÅ JULAFTON???? Hur kan man åka bort över julafton? Då ska man ju va med sin familj inte med Thomas. Dumma Thomas :P
Detta suger, kommer inte bli en riktig julafton utan henne. Känns riktigt trist faktiskt.
Men kul för henne...
Jag? Bitter?

Nej nu är det fruktansvärt kallt om händerna att sitta och skriva.
Så nu ska jag laga lite middag sen ska jag titta på dagens avsnitt av Andra Avenyn.

2 kommentarer:

Systeryster sa...

I´m so sorry! Men jag hoppas att ni får det jättemysigt utan mig. Det vet jag att ni får.
Vi ska ha en alternativ julafton när jag kommer hem, det lovar jag!
KRAM

Anncharlotte sa...

Alternativ julafton? Julafton är den 24e! Thats it!
Mummel mummel...